lørdag den 7. november 2015

Jeg vil meget hellere........

Ggrrrrrrrrr altså jeg fik i aftes en opringning om at kloarken er stoppet i et hus vi lejer ud. Vi brugte hele søndag eftermiddag i sidste uge på samme problem og endte med en slamsuger, men det var åbenbart ikke godt nok, så nu er det med at tage Ja hatten på og rode med kloark i dag og 
Jeg vil meget hellere....
lege med de her gamle kastaniegrene ellet


Bygge noget af de her gamle pilegrene, eller 


Lave en skulptur af de gamle plast stole her eller allerhelst vil jeg


Hygge og bygge sammen med Finn på projekt Kunst i haven for sjov:O)




Men nu tager jegflyverdragten  og det store smil på, og begiver mig på kloarkarbejde og skulle hilse og sige at Finn absolut også skal grave dybt for at finde Ja hatten.
Håber din lørdag bliver lidt mere velduftende:O)




2 kommentarer:

  1. Er vild med hegn projektet, det kan man ikke købe sig til :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gamle pilehegn skal nu blive til noget helt andet, ved ikke helt endnu hvad det ender med:)

      Slet