onsdag den 23. januar 2013

Sygdom - længsel efter forår - spraymaling

Jeg havde de bedste intentioner om at den lille seng skulle have været færdig som jeg skrev i sidste indlæg, men sådan skulle det ikke være, jeg blev syg og gik helt i stå og i seng, nu lysner det lidt igen jeg tror jeg er på vej op.
Og så måtte der forsytia grene ind i den nye vase så vi kan drømme lidt om forår.


Spraydåserne som jeg tidligere har skrevet om, er også kommet, det specielle er ikke så meget selve sprayen, for det er svært at sige hvilke mærker der er bedst, jeg bruger for det  meste tre  forskellige mærker og jeg synes at hvert mærke har forskellige gode ting at byde ind med.

Denne spray lærte jeg at kende da jeg fik alle resterne fra min svigersøns polteraften, (det forlyder at han er "gammel"grafitti maler, selv om det ikke er noget vi hører så meget om:O)
Den er fantastisk hvis man skal have en mat maling, den har en dejlig "blød" overflade og så har jeg lige læst at den også er rigtig god at bruge på lærred, det prøver jeg af til sommer.


Belton har jeg brugt længe, enten købt hjem over nettet eller købt i vores lokale flugger, men selv om der har været rabat osv at hente så har den ikke været helt billig. Det er også en rigtig god spray og som den anden også hurtigtørrende og fulddækkende, den fås i et utal af farver og nuancer.


Jeg har købt disse spray på nettet hos Run for cover, og indtil videre er det det billigste sted jeg er stødt på. Belton koster 35,-kr pr stk hvis man tager 10 stk og den anden som hedder 94 koster 30 kr pr stk hvis man tager 10 stk.
Jeg vender lige tilbage med lidt info om den sidste spray som jeg bruger for den er nok min favorit men jeg skal lige finde ud af om den kan komme ned i pris for den er lidt dyrere, til gengæld har jeg endnu ikke mødt nogen der har den blanke i så flot en kvalitet.
For god ordens skyld skal jeg lige sige at jeg ikke er sponsoreret af nogen, jeg foretrækker indtil videre at være frit stillet, men måske burde firmaet da nok sponsorere nogen dåser til en give away, med alt den omtale de her får, måske jeg lige skulle tænke over det:O)


1 kommentar:

  1. ja, ærlig talt , du burde få ekstra rabat af maler firmaet hvergang du nævner dem, skriv f. eks hvad maling
    jeres lamper og møbler er malet med og lav et link til firmaet ,,,,,

    SvarSlet