søndag den 18. januar 2015

Taburet / barstol / skammel

En samling af disse skønne skamler har stået og ventet på at jeg skulle tage mig sammen til at få dem gjort færdig, og nu er det så endelig lykkedes.
Egentlig ville jeg gerne have malet noget fri fantasi:) på sæderne men tiden løber som sædvanlig meget stærk så den lidt hurtigere løsning blev at sprøjtemale sæderne og stellet har jeg så malet i en sort mat, en ret lækker maling at arbejde med men, men den er ikke særlig god til sprøjtepistolen så det blev håndarbejde:)




Inden de fik den endelige farve var de en tur i sprøjterummet og fik en helt alm. hvid grunder.

Og inden grunderen fik de en afvaskning og en hurtig tur med fint sandpapir.
Jeg ligger dem allesammen ind på MØBLER til salg siden og her kan du se højde og pris på den enkelte stol.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar