søndag den 4. januar 2015

2015

Julen er båret ud for denne gang, ferien er brugt og nu skal der igen gang i  hverdagen:)
Ferie og fridage er skønne men hvad ville de være uden hverdagen at sammenligne med.

Om alt går vel bliver 2015 året hvor jeg slipper det "almindelige" arbejdsmarked og kan have fuld focus på mit kreative liv og min kreative livspartner som i år bliver 65 (folkepensionist:) nå ja ja... den ene titel kan vel være lige så god som den anden:) 
Det glæder jeg mig rigtig meget til men jeg vil også tænke på det med stor taknemmelighed for mit arbejde har virkelig beriget mit liv i mange år.

Ikke fordi jeg hænger med hovedet men fordi jeg har besluttet mig for at jeg skal drikke mere vand i det nye år, jeg kan jo se at det går helt galt når man glemmer det:O)
ØNSKER HVER ENESTE AF MINE LÆSERE
 ET RIGTIG GODT NYT ÅR

Ingen kommentarer:

Send en kommentar