søndag den 14. september 2014

Gamle kasser i massevis.

Her kommer lidt billed spam af hvad vi havde med hjem fra et flytte loppe salg i går. Det var så tredie gang at vi lige rundede den gamle landejendom som ligger lige her i nærheden, ejerne er på vej til Sverige og derfor skulle der ryddes op og sælges ud.
Gamle kasser i lange baner, store små, skuffer, patron kasser, vinkasser, frugtkasser osv osv.
Vi er igang med at samle alt hvad vi har af kasser rundt omkring og stable dem i udstillingen, rå og fine imellem hinanden, de fylder eftehånden en hel væg, jeg tager lige et billede når vi har samlet det hele:)


Gamle skabe og skuffe møbler af den slags der har stået i mange år det samme sted er nu klar til at skulle have et nyt liv, det er da lidt fantastisk at sådanne ting ikke ender i forbrændingen.






Fra det rå til det fine, synes lige i skal have glæde af min snerle, frøene er taget med hjem fra Indien, havnet i vores hus på Amager, da vi solgte fortalte vi køberen om den fine plante og her i foråret sendte hun os nogen frø og nu står den så her flere steder i haven og spreder lys og glæde.
Rigtig god søndag.


8 kommentarer:

  1. Øj, skuffemøblet er bare fint!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et helt fantastisk møbel, måske med hjul under og hvis jeg skulle bestemme et nyt lag maling:)
      Eva

      Slet
  2. Åh gud den lyseblå "kommode"!!! Mon skufferne kan tages ud og der så er "hylder" til at sætte ting på? Og mon hullerne er høje nok til kopper? Hvor stor er den mon? Skufferne ser ikke ud til at være mere end omkring 10cm i højden...hmm... Jeg kan bestemt godt være interessere, hvis du overhovedet vil af med den som den ert! Hvad skal den koste, som den er? XXX

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vidste det Helle, sagde faktisk til hende ude på gården at der helt sikkert var nogen der ville elske den som den er og jeg tænkte nok du var en af dem:) Jeg vender lige tilbage til dig på en mail:)
      Eva

      Slet
    2. Hi hi - du kender mig! Jeg afventer mail :-)

      Slet
  3. Eva, hvis du vil af med den, som den er, vil du så reservere den til mig, til du kender prisen?

    SvarSlet
  4. Jeg er også interesseret i kommoden, hvis Helle D springer fra! Sælger du også kasserne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi ser hvad der sker;) Ja jeg sælger kasserne er lige ved at sætte pris på dem.
      Jeg regner med at holde åben den første weekend i oktober så kan de alle ses på nært hold, tror jeg har over 40 efterhånden.
      Eva

      Slet