fredag den 11. marts 2016

Travlhed i atalie hjørnet :)

Nu har fordybelsen og roen næsten varet en uge, det er virkelig mærkbart når der er ro og jeg ved at jeg kan trække i male dresset fra morgenstunden. 
Jeg havde nogle dejlige kunder i mandags, som med deres ro og interesse i mine malerier virkelig inspirerede mig.
Jeg laver aldrig et maleri på bestilling men jeg vil rigtig gerne lytte og lade mig inspirere af de folk der dukker op her i mit male univers. Alle ord og stemninger i en samtale er med til at forme de malerier jeg laver, på samme måde som jeg også bliver inspireret af naturens fantastiske syns og sanse indtryk. Når billedet er færdig og jeg har sluppet det så er det jo fantastisk hvis der dukker nogen op som bliver begejstrede og kan genkende en samtale vi har haft, eller i det hele taget bare kan lide et billede som man har arbejdet med og har lagt en masse tanker i :O)



Ja det roder, men det går fremad :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar