søndag den 20. marts 2016

En trailer fuld sofaer :) med en lidt sjov historie.

Traileren var godt fyldt da vi listede hjem med 4 ens sofaer i går :O)
Vi fik tilbudt de fire sofaer til en fornuftig pris og var ret spændt på hvordan de så ud da vi rullede afsted for at hente dem. 

De er lavet hos Kongelig hofleverandør, Lybert Hansen & Therp og tilsyneladende lavet til Bandhold Hotel for rigtig mange år siden og nu solgt af den ret så omtalte Ruth Evensen (faderhuset, ungdomshuset osv osv).


Vi blev positiv overraskede for de er i ret god stand, ingen huller i stoffet, jeg tror lige jeg renser sæderne de har lidt pletter her og der så må jeg se om det kan gå af. 
Gode råd til effektiv rense metode modtages gerne:)



De endte med at fylde hele mit lille atelier og det går jo slet ikke for jeg er i fuld gang med at male, så før vi næsten nåede at tænke, ryddede vi hele rummet, for her skal jo være MALERIUDSTILLING sidst i april. Alle møbler blev båret op i MØBELUDSTILLINGEN ovenpå og nu går vi og overvejer om ikke de 4 sofaer skal fungere som møblementet til udstillingen, det kunne nok give lidt ro til de farverige malerier og det er jo ikke hver dag man lige render ind i 4 ens sofaer.... tænke tænke tænke
 

Vi var så trætte i aftes, men på den gode måde :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar