tirsdag den 29. marts 2016

Beton og bark eksperimenter

Lige for øjeblikket har jeg gang i tre forskellige skulpturer som skal være færdig til vi holder Åben havelåge, men jeg eksperimenterer stadig med dem alle tre. Stole_skulpturen, Skorstens_skulpturen, Svelle_skulpturen :-)
Nye tanker og nye ideer dukker op og må afprøves og gamle ideer må skrottes...... men sådan arbejder jeg bedst.
I påsken har jeg eksperimenteret med at lave beton kugler der ikke må veje noget da de måske skal indgå i et par af skulpturene, jeg tror det lykkes og hvis det gør så kommer hele historien senere:O)


Jeg har gennem lang tid samlet bark, det er blevet smidt i et hjørne af haven og nu er det så samlet sammen og et nyt eksperiment er gået igang. 



Søjlerne, som oprindelig er en gammel skorsten, skal måske alligevel ikke males, måske skal de beklædes med bark men men men ......så nåede jeg ikke længere med den tanke for limen holdt ikke bare som jeg gerne vil have det og det blev hunde koldt, meeeeeen jeg har ikke opgivet tanken :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar