lørdag den 19. marts 2016

En lille muse oplevelse.

Uha det føltes overhovedet ikke rart, men under mit arbejde med at flytte nogle store brænde klodser kom jeg til at forstyrre livet for et lille levende væsen som var godt igang med at stifte familie:)
Jeg har overhovedet ingen problemer med at slå mus ihjel når de kommer ind i huset og forstyrrer mig og den verden jeg lever i, men jeg blev lidt en kylling da jeg fjernede en stor brændeknude i går og musen flygtede over hals og hoved fra sin rede, så meget kylling at jeg slet ikke kunne få mig selv til at tjekke om der var unger i reden:(
Jeg lagde brændeknuden tilbage og håber at musen finder hjem igen :O)
Underligt som man kan have to følelser til næsten samme sag.

Fint arbejde må man sige, den ser dejlig varm ud den rede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar