torsdag den 21. januar 2016

Broderet pung.

Et hyggeprojekt af dem der foregår i sofaen, når det der er i fjernsynet er lidt småkedelig, er lige afsluttet.
Jeg elsker at brodere når det er så simpelt at man kan følge med i det der foregår i stuen samtidig:)



En lomme med plads til de kort der er mest i brug.


Jeg har sat foer i af en lidt kraftig uld stof.



Nu er der også plads til min nye telefon så den kan ligge lidt beskyttet i et rum for sig selv:O)
Nu har jeg bare et luxus problem, hvad skal jeg nu gå igang med?

7 kommentarer:

  1. Skøn pung, mit forslag til nyt arbejde er en pude i flettesting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, se nu må jeg jo indrømme at håndarbejde ikke er min spidsekompetense så jeg ved faktisk ikke hvad flettesting er? men jeg prøver lige at søge pådet:)

      Slet
  2. Jeg glemte lige : det skal ikke være i en tradionelt form.

    SvarSlet
  3. God idé! Det er godt nok mange år siden jeg broderede korssting, men nu får jeg helt lyst igen! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, så må du igang igen☺ jeg køber brodere garnet på loppemarkeder og genbrug, så bliver det hele ikke på kostbart.

      Slet