lørdag den 23. maj 2015

Teak spisebord med hollandskudtræk og 4 nypolstrede stole.

Jeg tror spisebordet er et Farstrup bord, men jeg er ikke skarp ud i det med navne, det jeg kan se er at det er et super fint bord, det har lidt brugsspor efter mange års brug men helt utrolig så fint teak kan blive når det bliver renset og igen får olie.

Maleriet er et af de sidste jeg har lavet, og hvis du går og tænker på at købe nyt maleri så giver jeg 20 % på alle mine malerier i næste weekend d 30 og 31 Maj
http://fantast-fabrikken.blogspot.dk/p/malerier-2015.html


Stolene var malet sorte da jeg købte dem, jeg tror de er teak indenunder og det ser ud som om malingen er meget tynd så måske bliver de i virkeligheden næsten finere når man slider malingen lidt af og træet indenunder kommer lidt frem eller skal vi sige når de får patina:O) jeg har kun givet dem nyt betræk
Betrækket er en kunst ruskind fra Stof og stil.

Da jeg pillede det gamle betræk af var polstringen rigtig fin selv om det var træuld og det her gamle filt agtgie noget så det blev selvfølgelig bevaret:)


Det gamle betræk var slidt og ret beskidt.



Dagen er vist til havearbejde og tomatplanterne trænger til at komme i frivhuset så måske det skal være dagens projekt:) Rigtig god pinselørdag til dig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar