tirsdag den 26. maj 2015

Når nyt stof giver ny energi.

På vej hjem fra det jyske, rundede jeg lige Stof og Stil i Odense i sidste uge og det er jo ikke fordi jeg ikke har stof nok, neeeej neeeej men det giver altså bare en skøn energi at få lidt nyt stof  imellem fingrene og jeg er ret vild med at ose i den butik, denne gang havde vi (min søster var for en gang skyld med på udflugten:o) ikke så meget tid, men lidt forskelligt kom der med hjem:)

Den lille teak skammel her fik lov at være den første der fik nyt stof på:)




Nyt stof kan virkelig give noget til et lille møbel, sådan så den ud før:)


Men det gamle kan også noget, her en skammel med imiteret læder eller måske kaldes det skai:) jeg har renset det med læderbalsam og det er blevet så fint og helt baby blødt:)




Endnu en af de gamle fik ny energi af at få nyt betræk:)




Jeg fik også lige de her tre møbelstoffer med hjem og er godt igang med at bruge dem til nogle stole men mere om det i ugens løb:)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar