torsdag den 5. marts 2015

Rokokostol før og efter:)

Ikke nogen arkitekt, ingen designer, ingen stempler i bunden:) men en gammel rokokostol af dem der findes tusindvis af, har nu været genstand for fri fantasi og leg.

Gardin stof fra 70`erne  en genbrugs lynlås en spraydåse lidt filt en masse pyntesnor lidt "guld" og så en masse timer på gulvet med nåle og hæftemaskinen.
Men hvad betyder timerne når man kan sidde i sin stue foran brændeovnen og har kaffe i koppen mens man arbejder.... for mig er det livskvalitet:)






Før: den klassiske med farmors broderi.
Jeg er også igang med den anden og en ting som jeg lærte ved den første er at stoffet skal kunne strække sig for der er godt nok mange buede linier på sådan en stol.


2 kommentarer:

  1. Jeg er helt forelsket i den stol...

    Sidder lige nu og overvejer hvordan jeg kan få den herhjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror desværre der er en der har forelsket sig f ø r dig:-) så hvis alt går efter planen så bliver den hentet på tirsdag

      Slet