tirsdag den 17. marts 2015

Mintgrøn :) og hynder til gyngestolen

Fik lige lavet et par små hynder til gyngestolen, der var nogle ret store hynder med til stolen da jeg fandt den men det er som om de er for voldsomme. Den sidste gyngestol jeg lavede at denne slags havde små hynder som dem her og så virker stolen mere let:)



Lidt mere mint: Fandt de små brikker her i lørdags til en helt ustyrlig fin pris, det kan stadig lade sig gøre at købe noget for en femmer:)
Og ja de er flyttet ind i mit eget skab:)


Egentlig er jeg ikke samler sådan som nogen er men der er visse ting jeg synes er rigtig fine og her kommer porcelæns figurer som denne her på førstepladsen hos mig:) især nu hvor jeg efterhånden har en fin lille samling, de fleste er pakket ned i julekassen for de passer så godt til mit julepynte gen, men denne her får nok lov at bo sammen med en lille flok der bor på mit gule chatol:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar