søndag den 15. marts 2015

En hjælpende hånd til den næste Rokoko stol:)

 Jeg har haft hjælper  på i denne uge, skoldkoppe epidemien har ramt den yngste i familien og så er det jo godt at man kan give en hånd når der skal vælges bånd til stolen:)
Det er ikke helt nemt at bestemme sig for farven men interessen er stor så hvem ved måske har vi Fantast-fabrikkens afløser her:)

Mit broderi er som det ses ikke færdig endnu men jeg tror det ender her på stolen. Jeg har næsten altid et broderi igang, en af den slags som man ikke skal tælle til men som jeg kan arbejde på mens fjernsynet kører,det er ret så afslappende:)



Der bliver gået til den med stor alvor og man kan virkelig godt have en mening om tingene selv om man kun er to år:) 
Nu er hun tilbage hos forældrene og der er ingen tvivl om at man trænger til en lur på sofaen efter flere dage med spørgsmål fra en 2 årig:O)
God søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar