torsdag den 23. maj 2013

Ud under åben himmel.

Dagen i dag gir ikke tid til afslapning i den gamle seng i haven, men i pinsen tog jeg en lur under åben himmel, et godt sted at ligge og tænke tanker.
Solen er på vej op så i dag skal der tages billeder og sorteres i alle købene som bare er sat af i garagen.
Finn mener jeg gjorde et kup i går, skulle bare lige op med post og slog indenom den lokale genbrug hvor de lige var ved at sætte et  rundt teakbord ind, og efter lidt forhandling, så kom det med mig hjem:O) Jeg tager billeder så snart lyset er godt nok.

Sengen er iøvrigt fra den første landbrugsskole i Høng.

2 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på, at det er en rigtig god kreativ tænke seng! I øvrigt er jeg TOP misundelig på dit ABE-træ!!!! Sådan et har læææænge været mit største ønske til haven :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Abetræet blev købt for år tilbage som et lille bitte et, nu får den lov at styre det område den gror i, så alt hvad der står i vejen efterhånden som den breder sig bliver fældet.
      Eva

      Slet