søndag den 12. maj 2013

En uge uden indlæg!!!!!!!!!!!!!

Det er vist aldrig sket før, men vi har været på Fyn og give en hjælpende hånd til vores den ældste datter, som flytter over i det skønne landskab på sydfyn.

Og der i det sydfynske bor jo også min malermentor:O)  uha... hun har allerede lært mig meget og jeg håber jeg skal lære meget mere af hende:O)

Jeg faldt pladask for et stort maleri sidst jeg var på besøg hos hende og var så heldig at Finn også var med på at det skulle hænge her hos os, så i går kom det med hjem.

Hun kan noget med at få lyset til at komme ud af billedet som jeg er ret vild med, hvis du vil se og vide lidt mere om hende kan du se det lige her på hendes hjemmeside.







7 kommentarer:

  1. Aj hvor er det flot det maleri! Og super fin placering!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det hænger perfekt, lige der i køkkenet hvor vi opholder os rigtig meget.
      Eva

      Slet
  2. Sikken et fantastisk flot maleri, det forstår jeg godt at i faldt pladask for :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg tror det bliver et maleri vi bliver rigtig glade for, når solen her om eftermiddagen er på, får billedet en fantastisk glans.
      Eva

      Slet
  3. Hvor er det da også dejligt det maleri

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nogen gange skal man følge sin mavefornemmelse og første indskydelse og det var lige hvad vi gjorde med det her maleri.
      Eva

      Slet
  4. Wauh. Det er super flot!!! Hun er dygtig. Dejlige farver. Kan godt forstå du er helt solgt.

    SvarSlet