fredag den 31. maj 2013

Kuglelamper i tre størrelser

Så har de vist hængt og tørret længe nok og Finn har givet dem ny fatning og ny ledning.

På det første billede er alle tre størrelser repræsenteret, det er ikke så tit vi finder de to store hvorimod vi næsten altid har nogen liggende af den lille.
De to grå farver og den lysegule er også nye farver.
Den store måler på det bredeste sted 18cm og koster 175,-kr
Den mellemste måler 14cm og koster 125,-kr
Den lille måler 12cm og koster 95,-kr


Udover dem der er kommet med her har vi også en del andre, bl.a. en stor sort og en stor lys turkisgrøn.
Herunder er en 12 cm  og en 14 cm.




3 kommentarer:

  1. De er så fine jeres kugle lamper. :)
    jeg har 3 hængede som jeg købte hos jer for knap et år siden og jeg er simpelthen bare så glade for dem! :D
    Glæder mig til at komme og sige hej til åbent hus! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for den tilbagemelding, det er rart at høre at du er glad for lamperne. Vi ses til Åben hus:O)
      Eva

      Slet
  2. Jeg vil gerne købe de to på 18 cm - er de samme farve begge to ??
    og har du 2 på 14 cm også - om farverne ikke er ens går nok - (det er ikke nemt at få 4 i samme farver til køkkenet uden jeg selv må finde spraydåsen frem) - vil du sende en mail til mig på rikke_olgaard@hotmail.com

    SvarSlet