lørdag den 25. maj 2013

Nymalede kuglelamper.

Så er der igen fyldt op på  kuglelampe tørrepladsen:O) denne gang har vi tre størrelser.
Montering af ledning osv skulle gerne ske i dag ( det er Finns afdeling)

Der er nye farver denne gang, så må vi se om det rammer de ønsker i kunne have.

 Hvis du engang skulle have et par kuglelamper hængende hvilken farve er du så til????


De to her skal hænge i vores sommerhus, og hvis ikke en af mine "emsige børn" havde blandet sig (uha hun ligner sin mor alt for meget), var de nok blevet blålige i farven, som det andet på det nye værelse:O) meeen man skal nok få læst og skrevet hvis man prøver at matche farverne for meget her i familien:)


Langt om længe er kisten her også blevet færdig.




9 kommentarer:

  1. Hvor er den kiste blevet sød, jeg har to i en lidt anden udformning, så det er godt med ideer til hvad jeg skal gøre ved dem. Tak ;O)

    SvarSlet
  2. Fede fede lamper.
    Jeg er Dronningen af farve koordinering og jeg får også tit "hug"når det bliver for meget. Dejligt at høre at jeg ikke er alene ;)

    SvarSlet
  3. smiler, ja de kære unger ,,,,

    SvarSlet
  4. Hvor store er de største lamper, og hvor mange har du af dem - og så lige prisen.. (det var mange spørgsmål på en gang)..

    SvarSlet
    Svar
    1. Beklager ventetiden på svaret, vi havde lige brug for et par fridage i sommerhuset, men nu er vi tilbage igen.
      Den store måler på det bredeste sted 18cm og koster 175,-kr
      Den mellemste måler 14cm og koster 125,-kr
      Den lille måler 12cm og koster 95,-kr
      Eva

      Slet
  5. Hej har du to store kuglelamper i en lys irgrøn eller er det noget man kan bestille hos dig syntes dine ting er super fede.! Mvh Mette

    SvarSlet
  6. Hej jeg ved ikke lige om min kommentar blev sendt til dig 😁 så prøver lige igen.. Ville høre om du har to store kuglelamper og om du kan lave dem i en irgrøn farve

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette, Jeg har sendt dig en mail:)

      Slet