søndag den 19. maj 2013

Pinselørdags lille teak mirakkel.

Man bliver godt nok en lille smule underlig af at finde gamle ting!!!!!!! tænk at bruge en pinselørdag til at få sådan et mishandlet lille bord til at få glans og glød igen :O)
Pinselørdag var  ellers afsat til at opstarte et par nye malerier for nu har vi malet hele stuen og besluttet at der skal nyt på væggene, men malerier kan ikke laves under pres, det må tage den tid det tager.
Hver gang maleriet skulle tørre, kunne jeg så lige give bordet en ekstra omgang, og hver gang den kreative fase gik lidt i stå fik bordet endnu en omgang, og det blev til  rigtig mange omgange.

Men men men... resultatet blev også fantastisk, se bare her.


Og malerierne, de er godt igang, så om en måneds tid har vi måske et billede vi vil hænge på væggen, man ved aldrig hvad det ender med.
Iøvrigt tog Finn til stranden i går for at fange en hornfisk til aftensmaden...........øøøøhh han glemte bare at få fiskestangen i bilen.... øøøhh stresssss eller alderdom:O)

RIGTIG GOD PINSEDAG TIL JER ALLE 


10 kommentarer:

  1. smiler,,,,, gik han så til fiskehandleren ?
    smukt bord , flot arbejde

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja min latter er stadig ikke holdt op:O) men nej den stod på ovnstegt svinekam med nye kartofler og salat fra haven, og da jeg ikke er vild med fisk, så passede det mig rigtig fint.
      Eva

      Slet
  2. Hi hi - du er da helt forkert på den Eva - han regnede da med at være så hurtig, at han snildt kunne fange den med de bare næver! Super flot bord-resultat... Spændende hvad maleriet udvikler sig til!!! Gi' det tid og mærk efter!

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde det været for 20 år siden, så kunne han sagtens tro at den med de bare hænder var muligt men i dag, nnnnnej. Men måske havde han bare brug for en eftermiddag uden projekter der er jo ret forståeligt:O)
      Uha ja jeg mærker efter og maler igen i dag og så får jeg nok brug for min mentor:O)
      Eva

      Slet
  3. Hvor er det bare blevet flot det bord! Hvordan har du gjort?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kræver en lidt længere beskrivelse, men jeg skal nok lige lave en beskrivelse af det og lægge den på bloggen senere.
      Eva

      Slet
    2. Det kræver en lidt længere beskrivelse, men jeg skal nok lige lave en beskrivelse af det og lægge den på bloggen senere.
      Eva

      Slet
  4. Smukt- lige sådan et jeg mangler! ;)

    SvarSlet
  5. Tak Christina, du er altid velkommen til at komme og se den.
    Eva

    SvarSlet
  6. Super flot bord. Jeg kunne også godt tænke mig en beskrivelse af hvordan du har gjort. For vi har et bord herhjemme der også godt kunne trænge til sådan en kærlig hånd ;-)

    SvarSlet