torsdag den 16. maj 2013

Billige loppeting til ÅBEN HUS

I går tog vi lige en hurtig tur ud for at finde billige looppeting. 
til vores ÅBEN HUS d. 15 og 16 juni.

Vi  vil lave en afdeling med sjove ting til små priser og her er lidt af det vi fandt i går.

Det kan godt være at stolen ser fin ud på billedet, men den er beskidt så det gør noget, alt betræk er pillet af, og stolen har lidt  meget slitage i flettet, nu skal jeg lige se om jeg når at fikse den lidt op, ellers bliver den en af billig lopperne til et gør det selv projekt:O)


To klassiske klapstole i fin stand, hvis de ikke er væk inden åben hus ryger de også udenfor i billig lopperne.

Billig lopper til de små

En klassisk teak atanderlampe.



Et par trækasser, jeg har pillet lågerne af, men de kan godt følge med, jeg er bare ikke så vild med de der lamel låger. Men som trækasser synes jeg de er super fine.

Hvis man skulle trænge til en lille slapper....

Lidt mere til de små:O)

De her er ikke til salg lige nu, måske skal de blive her i huset.

3 kommentarer:

  1. ellers siger du til med de gevirer - dem kunne jeg godt få noget fedt ud af..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det forstår jeg da godt, det må være meningen at jeg skal lege lidt med dem for jeg har lige fundet to sæt mere også lidt gamle og slidte, så nu ser jeg hvad det bliver til og ellers kommer de på DIVERSE siden.
      Eva

      Slet
  2. ellers må du meget gerne sende en mail til mig når de kommer på, så jeg ikke går glip af dem.. på rikke_olgaard@hotmail.com

    SvarSlet