fredag den 24. maj 2013

Rod i garagen

Så nåede tingene da ud af traileren  og nu står det hele så i garagen og venter på at vi finder plads til det på værkstedet:O) ja man kan vel ikke brokke sig over at vi ikke har plads, for som nogen af jer ved, så har  vi over 400 kvadrat meter at gøre godt med. 
Jeg gad nok vide om der findes en pille, der kan dæmpe ens indkøbsgen:O)



 Lige for god ordens skyld, klapvognene og alle papkasserne kommer fra oprydning hos vores børn, og der er både gode sager og noget der tangerer skrammel :O)

Sofaen her er jo fantastisk men desværre lidt slidt, jeg  skal lige have kigget lidt på den og se hvor fin den kan blive inden åben hus weekenden.

Der kommer mere om denne rædsel i aften, bare vent.......

De to senge gavle skal jeg have fundet på noget sjov med, har du gode ideer til hvordan de kan bruges alternativt, så modtager jeg dem gerne.



Så er tiden for vippestolen ovre her i familien, så nu skal den også videre:O)



9 kommentarer:

  1. Jaaamen Eva - PRÆCIS den vippestol har jeg siddet i som barn! Du frister!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fristelser er ikke det værste man har:O)
      Eva

      Slet
  2. Hej Eva!

    Vil du sende et nærbillede af den grønne klapvogn i udslået tilstand samt en pris på den og vippestolen?

    Min mail er: frktingeltangel@gmail.com

    KH. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg tager billeder i dag og sender.
      Eva

      Slet
  3. Hej Eva
    Hvad skal I have for bogskabet??
    hislen helle

    SvarSlet
  4. Glemte lige - vil egentlig også gerne have nogle mål. Og der er vel hylder i??
    Hilsen Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle, jeg går ud fra at du mener det høje skab med glas i lågerne, det skal koste omkring 800,- som det står, men jeg regner med at vi maler det og så afhænger prisen af forbrug af maling osv, jeg ligger flere billeder ind af det så snart jeg når det. Jeg har lige haft et par fridage og kan se at der er kommet en del spørgsmål på mailen vedr det skab, så jeg forsøger om jeg kan nå at få taget billeder i dag:O)
      eva

      Slet
  5. Hej Eva.
    Er vild med bloggen, finder den utroligt inspirerende :)
    Hvad er prisen på den lyserøde kontorstol og altankasserne?

    Venlig hilsen
    Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise
      Stolen har desværre fået en lille revne under hjemtransporten og vil derfor ryge over i billigafdelingen til vores åben hus.
      Altankasserne har jeg solgt.
      Eva

      Slet