onsdag den 15. maj 2013

To fantastiske oldemortæpper og en computer der strejker

Det er godt at have døtre rundt omkring, den yngste spottede lige disse to helt fantastiske tæpper i hendes lokale genbrug forleden, og de måtte selvfølgelig ende her i bixen.
Fantastiske farver, nyhæklede og mit bedste bud er at det er uld.





Jeg har lidt problemer med computeren, den strejker, jeg skal tage mig sammen og få kigget på en ny, men er der noget jeg ikke gider sætte mig ind i så er det den slags.
Hvis du har sendt mig en mail og ikke fået svar så kan det skyldes at jeg har mistet din mail, så skriv endelig igen, jeg svarer normalt på mails hver dag.

3 kommentarer:

  1. Hej Eva
    Hvad skal tæppet koste? Jeg kan ikke se det under tekstiler?
    VH
    Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette, jeg når ikke altid at få lagt tingene over på siderne desværre, men tæpperne skal koste 300,-kr pr stk, jeg måler dem lige når jeg får tid, men de har en god størrelse og de er super fine.
    Eva

    SvarSlet
  3. DET ENE TÆPPE ER SOLGT:o)
    Eva

    SvarSlet