torsdag den 13. marts 2014

Skammel nr. 11

Selv om vejret er alt for godt til at være indenfor, så fik jeg alligevel lige taget mig sammen til at lave en prøve på det jeg tror skal være temaet for de næste 10 skammeler.
Det ligner rigtig meget nogle puder :O) som jeg synes jeg ser allevegne i denne tid, så endda at Jysk også lavede puder med store knapper nu, så hvorfor ikke også en skammel fra Fantast-fabrikken:O)




Den første er lavet i en kraftig uldstof og knappen har jeg lavet af noget gardinstof, men jeg slog lige vejen forbi Stof og stil forleden og købte et par prøver på filt, måske er det for tykt at lave knapper af men det skal lige prøves. Overvejer også at bruge filten til sædet, nu må vi se, men hvis ellers jeg kan finde 10 skammeler til en ordentlig pris, så bliver der gang i produktionen, men først når vi får en regnvejrs dag:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar