lørdag den 24. november 2012

Traileren er tømt

Hold da helt op hvor alt ting har den samme chololadebrune farve når man lige ruller hen over indholdet i traileren denne gang:O)
Nogen af tingene er superfine og nogen er lidt mere tvivlsomme men ved enhver god handel må man også tage noget af rosset med, og måske ender de med at blive til super fine ting:O)
Kan lige se at jeg glemte at tage billede at et rundt spisebord med to plader, nå.. øv.. iøvrigt et super stabilt og robust bord som er helt mørk i træet.










4 kommentarer:

  1. Jeg har nøjagtigt samme avisholder. Da jeg fik den var den i mørk træ og hæslig. Nu er den blevet pastelgrøn og super hyggelig! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg forestiller mig også at denne her skal have en "hyggelig" farve.
      Eva

      Slet
  2. Åh hvor jeg husker lyden af de der messingbeslag/håndtag på den rødlige kommode! - den er SUPER retro for mig! Så DEN må være perlen i dette læs! Go' dag Eva - her flyver der engle overalt.....de forsøger at nette sig til julemarked på lørdag...

    SvarSlet
    Svar
    1. Engle er skønne væsener, du må da lige fortælle os hvor det julemarked foregår Helle.
      Eva

      Slet