onsdag den 7. november 2012

Fasan på afveje

I et lille missionshus i en lille by der hedder Almstok i det skønne Jylland fandt jeg for over et år siden denne fasan, da jeg pillede den ud af rammen som den var i, var den limet fast til bagpladen og kunne jo så ikke bruges til  det jeg egentlig havde troet, nemlig at sy noget af.
Men da det gamle bord her så dukkede op for nylig, fandt jeg det broderede billede frem, fandt en spray der passede til farverne i fasanen og trylle trylle.. så har vi et FASANBORD :O)




Bordet har de fineste udskæringer. Farven er lilla

 Broderiet og den snoede kant har fået mat gulvlak tre gange, jeg regner med at den skal have fem seks gange for at være helt sikker på at den kan tørres af.
Jeg elsker de dage hvor jeg kan få lov at eksperimentere med farver, møbler, stof, papir og hvad der ellers gemmer sig i gemmerne:O)

5 kommentarer:

  1. Selvom jeg ikke er til de broderede dyr, så ser det faktisk ret fedt ud;O)

    SvarSlet
  2. SÅ fed ide... bordet er blevet så fint. ha en dejlig dag...

    SvarSlet
  3. Sikke et fint og meget utraditionelt bord! <3

    SvarSlet
  4. Eva, det er simpelthen fantastisk alt det du når : )

    SvarSlet