lørdag den 13. oktober 2012

Det var ikke så sjovt......

Kender du det, når du har lavet noget og der er en lille ting som ikke er helt i orden? sådan var det med to af skufferne i kommoden, papiret havde lavet et par små bobler, først tænkte jeg, det trækker sig nok ud når det tørrer helt op, og så bildte jeg mig selv ind at når det fik lak så var det nok ikke så meget at se, men inderst inde vidste jeg jo godt at det var en ommer. Men det er godt nok ret så  irriterende at jeg ikke reagerede på det med det samme, men sådan er det jo nogen gange, og jeg vidste jo at det ville være det første jeg så hver gang jeg kiggede på den ellers så fine kommode, så frem kom den nye multisliber, lakken blev slebet af, papiret opløst og taget af og nyt papir på, nu står de til tørre og forhåbentlig er de fine i morgen og kan få lak endnu engang:O)
Iøvrigt en super lille slibemaskine vi har fået købt.

3 kommentarer:

  1. Åhhrgh hvor øv!! Kender det rigtig meget selv, også det med at intuitionen prøver at trænge igennem uden at man helt forstår det - det lander først bagefter at man fik et par vink undervejs. Men du blir glad for at have lavet det om, det er jeg sikker på :-)

    SvarSlet
  2. Øv hvor ærgerligt ❤

    SvarSlet
  3. Ja det er helt utroligt at jeg skulle nå at give dem lak to gange før jeg lavede det om, men nu er de som de skal være og jeg er super glad både indeni og udenpå:O)
    Eva

    SvarSlet