onsdag den 26. august 2015

Oprydning og nyt Atalie hjørne/ malehjørne

Den sidste uges tid har stået i oprydningens tegn og der er virkelig sorteret og rykket rundt:)
Når jeg maler billeder, hvad jeg gør alt for lidt, har jeg rykket rundt fra rum til rum hvor jeg nu havde plads, det har været fint men måske betyder det at jeg ikke lige kommer igang, da det er lidt besværligt at finde tingene frem osv.
Men det er slut nu, for her kommer mit helt eget lille malehjørne :-)


Masser af plads men lidt for pænt et gulv, men vupti, ind på nettet og bestille nålefilt og leveringen var super hurtig, dagen efter kunne jeg lægge 4 x 4 maletæppe på så jeg ikke skal tænke på sprøjt osv når jeg går igang:O)


Ind med det nye rustikke male rullebord, en sofa til når der skal holdes kaffe pause og alt hvad der ellers hører sig til i et lille Atalie.





Det rigtig gode er at jeg får en væg hvor jeg kan hænge lærredet op på mår jeg maler for selv om jeg også bruger både gulv men kan s.. godt mærke at jeg ikke er 30 mere når jeg har rodet rundt på gulvet en hel dag:) og staffeli så bliver male væggen helt sikkert et hit.  



Masser af lys i rummet, både dag og aften for Finn har sørget for gode lamper i loftet, hvad skulle jeg gøre uden ham:) Nu skal jeg bare igang og have gjort de forskellige påbegyndte malerier færdige.

2 kommentarer:

  1. Årh hvor fedt med område kun til malefordybelse, der bliver du glad for :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er sikker på det bliver godt og med et dejligt lys selv om det bliver efterår og vinter:)

      Slet