lørdag den 5. april 2014

Et par umage fund.

Jeg har længe kigget efter endnu en rokkestol og det har været helt umulig at finde en som ikke kostede en formue, men forleden stod den der pludselig og til den pris hvor jeg kan være med. Der er masser af de her gamle stole men priserne er næsten altid i den høje ende, for inden jeg får den gjort klar til maling og ompolstring, får fat i stof osv. så bliver prisen alt for høj i den sidste ende. 


Det lille campingbord fandt jeg på vores lokale kræmmermarked, det har et par små ridser i plastbelægningen med er ellers super velholdt:)

Rigtig god lørdag, jeg skal lave det lille tv bord (som jeg viste forleden) om i dag så det får en ny funktion, Finn har haft fat i saven og det ser ud til at blive godt:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar