onsdag den 30. september 2015

Leg, fordybelse og taknemmelighed.

I denne tid hvor medierne er fyldt med katastrofer og uenigheder om hvordan vi udøver vores næstekærlighed, er det for mig utrolig vigtig at holde fast i fordybelse og taknemmelighed.
At være bevidst om de ting jeg er taknemmelig for giver mig et fantastisk overskud.

Jeg arbejder med en ide om at kunne give noget af det overskud og den gode energi videre til andre, ikke sådan på kursusplan eller lignende, men mere lavpraktisk ved at byde folk indenfor i energifyldte rum i vores have. Jeg forestiller mig helt enkelt at lukke havelågen op, måske lyder det lidt kryptisk, men i den kommende tid vil jeg sammen med min søster som også er i guld alderen:O) lege og skabe rum og måske sjov kunst eller kunst for sjov, rundt om i vores store have som efter 40 år er godt tilgroet og klar til disse nye sjove udfordringer.

Jeg vender tilbage når vi er nået lidt længere med vores planer og måske ses vi til foråret til en sjov, inspirerende og fordybende have vandring :O)





Det er jo fantastisk at være i guld alderen og stadig kunne lege:O)


4 kommentarer:

  1. Det lyder da som en rigtig god idé med sådan en inspirerende have.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på at både min søster og jeg kan få sjove timer sammen med at lege med forskellige kunstagtige installationer og hvis nogen kan få glæde af at at gå en tur og få inspiration så er det jo helt skønt, og hvem ved måske møder vi nye mennesker og det er vel ikke så farligt:O)

      Slet
  2. Det var dog en dejlig ide og nogle smukke billeder:)
    Jeg hopper gerne på cyklen og kigger indenfor havelågen, når du åbner op til havevandring.
    Jeg er ved, at lægge min have om til en "mindfulness"-have. Jeg vil have ro, stilhed og stille steder til fordybelse i den. Ikke stress over fine, men meget arbejdskrævende spraglede bede....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil glæde mig til at møde dig:) Jeg forstår så godt det med roen og steder til fordybelse, for år tilbage lavede jeg en del af vores have om til sansehave med store sten, duft planter osv men der var rigtig meget der skulle passes og plejes, så de sidste år har jeg været igang med at lave så meget som muligt om til en have der kan passe sig selv og har lært at vild kan også være fint:)
      Hvis du har lyst til at snuse og hente inspiration er du nårsomhelst velkommen til at kigge forbi og se om du kan hente nogen ideer, du kan bare sende en sms og høre om jeg er hjemme 40452049.

      Slet