mandag den 14. september 2015

Hvor lang skal et langbord være for at være et langbord?

Vi har i mange år haft det her bord stående på værkstedet, det er ikke blevet behandlet særlig pænt og da vi ryddede op, blev det sat udenfor med henblik på skrot.


Men da det stod der i solen og så trist ud ,med sin hvidpigmenterede overflade, blev jeg alligevel lidt blød i knæene for det fejler jo egentlig ikke noget.
Den sorte maling og en pensel kom i sving og bordpladen som med tiden har fået sine skrammer, besluttede jeg mig for at bejdse.
.

Til slut har jeg givet den en oliebaseret skibslak så den skulle kunne tåle det værst tænkelige:) se også mit male værkstedsbord som har fået samme behandling 

Lakken giver en spejlblank overflade og i kontrast til de mærker og hak som bordet har er det faktisk en rigtig fin bordplade der er kommet ud af det.





Men nu er spørgsmålet så hvor lang skal et bord være for at kunne få navnet langbord?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar