onsdag den 3. juni 2015

To Teak lænestole har brug for lidt kærlighed:)

I det læs teak møbler jeg fik hjem lige inden weekenden var disse to gamle lænestole. De havde stået på et loft i rigtig mange år og trængte virkelig til en støvsuger, en afvaskning og en rengøring af stoffet. Denne her er faktisk ret ok i stoffet, det er ikke slidt igennem nogen steder og farven er også rimelig god, man kan godt se at sædet er mest brugt. Men indtil videre får den lov at stå som den er, træet skal bare lige poleres lidt op.


Denne her fine gamle sag trænger til nyt stof. Når jeg engang når igennem havearbejdet og alt det andet jeg skal nå ( jeg har virkelig et par hængepartier som skal laves) inden jeg igen kaster mig over møblerne, kunne jeg godt finde på at gå igang med en ompolstring:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar