søndag den 28. juni 2015

3 -2 - 1 Retro Sofasæt

Vi har lige fundet dette gamle møbelsæt, måske lidt overvældende med hele tre af samme slags, men trods alderen har de kun meget lidt slitage. Alle hynder er i skum og kan vendes :O)
Stoffet er karry gul og næsten samme farve som det nye møbel stof fra Stof og Stil som jeg ofte har brugt til ompolstring af spisestue stole.
Jeg er lidt i tvivl om hvilken træsort det er for træet har fået lak, det ligner mahogni men det giver man vel ikke lak??? eller....








Selv om der ikke sker så meget lige for øjeblikket, ukrudtet i haven stjæler en stor del af min tid, så har jeg også en del nye lampefund men dem må i vente et par dage med at se:)


2 kommentarer:

  1. Tror du ikke det er palisander?
    Jeg kender kun til lakeret mahogni på møbler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er altså ikke så god til de der træsorter, bortset fra teak, det er da til at se:) men måske har du ret i at det ligner palisander:)

      Slet