mandag den 6. oktober 2014

Mal din ramme.

Lige en stor tak til alle som kiggede forbi i weekenden, det endte med at blive et par dejlige dage og vi fik mødt en del af jer som dagligt følger lidt med her på Bloggen, super hyggeligt og helt sikkert en gentagelse værd:O)
Jeg har fået samlet en del billeder med gamle broderier og normalt piller jeg dem ud af rammen og bruger dem til at sy sammen med andet stof til stolesæder osv, men i forbindelse med workshoppen i Affald Plus (har iøvrigt et lille klip fra  TV Øst liggende, jeg prøver om jeg kan finde ud af at lægge det ind så i kan se det)  hvor der skulle være små nemme ideer gik jeg igang med at male lidt på rammerne og det kan der også komme lidt sjovt ud af.
 Jeg ville ønske at jeg havde nogle kæmpe vægge for i mit hoved danner der sig en billedvæg i stil med kassevæggen, hvor de gamle billeder kunne indgå, den tanke tror jeg var værd at arbejde videre med:) 





Hvad ville heste pigen mon sige til denne her, eller hvis motivet var en kat, så var der måske en katte pige som ville elske den:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar