onsdag den 18. januar 2012

Hundebur/ Transportbur og et bur til aviser:O)

Det er nok ikke helt rigtig at kalde denne her et bur, men det er helt sikkert en gammel sag og den har sikkert været brugt til aviser, jeg tænker at den kunne være rigtig fin til strikketøjet også.



Hundetransportburet er af den sammenklappelige slags som ikke vejer så pokkers meget.
Målene kommer når jeg jeg lægger den ind på Salgs siderne Hmmm... er det et møbel eller diverse? det kommer nok an på om man ser det med hundens eller med vores øjne:O)




4 kommentarer:

  1. Min oldemor havde sådan en til sit håndarbejde, og det var både strik, hækling og broderi.
    Så du er ikke helt galt på den ;-)

    SvarSlet
  2. Også min farmor, det er en strikke kurv ;-)

    SvarSlet
  3. smiler, jeg må indrømme, jeg husker sådan en stod hos min svigermor, hendes var blåternet og fyldt med strikketøj ...

    SvarSlet
  4. Så er tvivlen vist ryddet af vejen, det virker også mest logisk at den er til strikketøj for den virker lidt spinkel i forhold til et bundt aviser.

    tak og god dag til jer alle tre
    Eva

    SvarSlet