tirsdag den 10. maj 2016

Karse stolen

 Lige der hvor de store græsser senere tager magten og kommer til at svaje i vinden, står karsestolen, nu på anden uge og klarer sig fint, ihvertfald så længe jeg husker at komme forbi med vandkanden:)
Med Lyngen og den store sten som baggrund står den fint der indtil karsen ikke kan mere så må jeg finde på noget andet som stolesæde og måske en ny placering til stolen og det er jo en af de skønne ting  ved at have en have, der er altid noget man kan flytte rundt med:O)

 





Karsen blev sået indendørs og fik en plast sæk over hovedet indtil de små frø havde sluppet spirerne. Jeg har brugt bunden af en gammel grill, der er hul i bunden af den og den passer lige ned i stolens sæde. I bunden har jeg almindelig havejord og ovenfå et lag vat, måske var vattet ikke nødvendig, men det holder godt på vandet:O)
Det gik super hurtig med spirringen, frøene er sået meget tæt og efter en lille uge havde jeg den fineste karse plæne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar