torsdag den 31. december 2015

Godt nytår... 2015 blev året hv......





2015 blev året hvor jeg fik lov at slippe ansvaret i forhold til mit professionelle arbejdsliv. Det er for mig en gave at kunne se frem til et nyt år med et kreativt og helt sikkert travlt liv på den afslappede måde:)

2015 blev også året hvor glæden og passionen for min have blussede op igen, dog på en helt ny og fantastisk afslappet måde, jeg glæder mig vildt meget til at byde jer indenfor i mit skøre, sjove, kreative, afslappede haveunivers når vi holder ÅBEN HAVELÅGE første gang  i weekenden den 30 april og 1 maj. Hvis du har lyst til at komme og gå en tur og bare være et par timer i vores gamle have så sæt kryds i kalenderen allerede nu:) 





Jeg ønsker mig, at 2016 bliver året hvor jeg får travlt med alt det jeg elsker at lave, at jeg finder ro til fordybelse, at fred og udvikling vil spire omkring mig og min familie og i hele verden.
Ønsker kan aldrig blive for store..... Rigtig godt nytår.


4 kommentarer: