mandag den 27. april 2015

Lille Claus og store Claus :O)

Store Claus må være det perfekte navn til dette gigant af et skrivebord :O)

Vi var så heldige at de to skriveborde faldt i vores turban i fredags, egentlig har jeg ikke nogen forhåbninger om at så stort et skrivebord er til at sælge men det gør ikke noget for det har en fantastisk teak bordplade på 180 x 90 ( et stort fint spisebord???) og to helt fantastiske jalousi skabe som jeg forestille mig kan bruges til noget spændende, så hvis ingen lige står og mangler sådan et skrivebord her indenfor den nærmeste tid, så skiller vi det ad og leger med de fine dele:)


Det er virkelig kram når det er bedst super fint håndværk. Pladen trænger lige til en rensning og en gang olie men det er jo småting:)






Med i afhentningstilbuddet var også en Lille Claus, en mere almindelig og jævn teak skrivebord, med 6 skuffer og hylder bagpå, det er også et fint bord, men kommer på ingen måde på højde med det andet, hvis nogen kunne være interesseret i dette her så sælges det meget billig til  en afhentningspris på 250,-kr målene et  L 150 D 70 H 72


Denne plade skal også lige renses og oliers:)


Rigtig god mandag til jer alle.

7 kommentarer:

  1. Hvad er målene??? Du har skrevet de begge er 180 x 90, ikke meget stor og lille over det ;) tænker et af målene må være forkert :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du da helt ret i:) Målene på det lille er L 150 D 70 H 72 Det er som et almindelig størrelse skrivebord Det store måler L 180 D 90 H 74 det er meget stort og meget tungt:)

      Slet
    2. Hi hi.. ja det kan jo smutte ;) viser lige manden billederne når han kommer hjem fra Jylland i morgen - for det store kunne måske godt være noget for ham, han leder nemlig efter et stort skrivebord ;)

      Slet
    3. Ja gør det og i er velkommen til at komme og se det, det står i carporten for jeg har ikke plads til det i udstillingen:O)

      Slet
    4. Nej det kan jeg forestille mig - det fylder jo en del i landskabet :)

      Hvad vil det komme til at koste som der står nu?

      Slet
    5. Nu har jeg set den lidt efter i sømmene og det eneste jeg kan finde som skal laves er at den ene jalousi låge skal have nye tape på bagsiden, limen på det gamle har sluppet, og så kan pladen blive helt fantastisk hvis man renser den af med en gang 3 dob. salmiak vand, men hvis i selv gør disse ting så tænker jeg at den skal koste omkring fem seks hundrede, men jeg er ret motiveret for lidt forhandling:O)

      Slet
    6. Jeg har lige sendt dig en sms :) vi er meget interesseret ;)

      Slet