onsdag den 15. april 2015

Chatol i teak

Dette fantastisk fine lille teak chatol har vi nu endelig fået renset og mættet med olie igen ( olien på pladen er ikke tør endnu, derfor skinner den lidt på billedet:)

Under skuffen i venstre side er et lille spejl som kan trækkes ud og chatollet er i rigtig fin stand.





Jeg er også igang med at istandsætte en pæn stor kasse i teak, den får malede sider og en enkelt malet hylde, derudover har jeg en anden teak kasse, en lille kommode i teak og et spisebord. Det er længe siden jeg har haft samlet så mange teak ting på samme tid:)
Måske det snart er tid til at holde åben en weekend, kunne du tænke dig at køre en tur til Høng og ose i vores lille biks og nyde en kop kaffe i glashuset? 

2 kommentarer:

  1. Anette-sommer@live.dk15. april 2015 kl. 18.44

    Ja meget gerne et besøg igen igen. Vil gerne se på kuglelamper og andet godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg arbejder lidt på at jeg kan holde åbent første weekend i maj

      Slet