søndag den 24. august 2014

Lidt nye småtings fund:)

Det har været en ret god sommer også hvad gode fund angår og jeg har opgivet at få taget billeder af alt hvad vi har fundet men her kommer lige nogen af småtingene som er kommet med os hjem for nylig:)

En brun arkitektlampe på fod, vi har også en stående i råhvid og de er begge to i ret god stand.


Denne runde skammel har jeg lige sat i stand men den skal med til en lille udstilling i Ide Centret i Vejen og en workshop hos Affald Plus i Næstved (mere om begge ting senere) så den venter jeg lige lidt med at vise frem i den nye udgave:)


Høj papirkurv 


Lille zink balje også i rigtig fin stand




Jeg har efterhånden nogle stykker af de her gamle kander, de fleste bruger jeg selv til at have mine tusser og pensler stående i.



En super fin rust fri stålkande som kan tåle kogepladen og en helt almindelig teak fad.
Jeg håber at få tid til at opdatere TIL SALG siderne (øverst på bloggen) i dag og så vil tingene kunne ses der med pris og event mål:)

2 kommentarer:

  1. Hej. Hvor store/høje er stålkanderne? Pris? Mvh. JM

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tjekker lige hvad der er tilbage af stålkanderne og ligger dem ind på DIVERSE siden med pris og størrelse:) men jeg når det nok desværre ikke før torsdag:)
      Eva

      Slet