mandag den 4. juni 2012

Gadeloppemarked i Slagelse

Vi brugte lidt tid på et hyggeligt arrangement i Slagelse i går. To gader holdt loppemarked, det var en super god ide, alle stod udenfor deres hus med hvad de nu havde til salg og selv om der var mange mennesker så var der rigtig god plads langs fortovet til os allesammen, det var værre med pladsen i bilen for den var hurtig fyldt op.
Skøn gyngestol, den skal vist lige have en hynde.
To nye stole, kønne nej måske ikke, men sjove og farverige til den rigtige plads og så sidder man super godt i dem.

Tre gamle gryder

Nyere skuffedarius som skal have en opgradering.

Denne her er indtil videre til mig selv, så må vi se hvor længe det holder.

Måske til legetøj eller som brændekurv:O)

Til prinsessen når hun kommer på besøg.

Endnu en prinsesseting, Holger var også meget interesseret.

Det dyreste vi købte, men guf for manden, dejligt som vores interesser går i hver sin retning (men der er masser af penge sparet til de nye installationer i sommerhuset)

Glaslampe

Trøje til mig

Nørregård sømandstrøje også til mig, jeg skal bare lige have pillet rullekraven af hvis jeg kan.

Vi købte også et rigtig fint teakbord men det nåede ikke med på billedserien for det blev lagt ind bag i bilen hos en sød dame som hørte at vi ikke havde mere plads, så det ville hun da gerne lige smide af i Høng,
Tak til et dejligt medmennesker og tak for en dejlig loppedag.

2 kommentarer:

  1. hej sikke nogle fine loppesager du har fundet...ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Lækre loppesager og dejlig blog. Har meldt mig som fast læser. Du kan evt. sætte en lille krave med to cirkler på striktrøjen i bomuld, sådan en fin slags gammeldags krave. Forstår du hvad jeg mener? Svært at forklare, men tror det ville være pænt.
    Hav en fortsat dejlig aften
    Glæder mig til at følge dig. Kig evt. forbi min blog hvis du lyster :D

    SvarSlet