onsdag den 20. april 2011

Pude - Anenmoner og retro kørepose

Inden morgenmaden nåede jeg lige at sy en pude, det fine brodderi har ligget længe og ventet på at komme frem i lyset, og lyset er også lige hvad de hvide storblomstrede annemoner har haft glæde af på det sidste, de er fantastiske. Køreposen er måske ikke så anvendelig i dag hvor børn sidder spændt fast i bilen men jeg husker tydelig den som min ældste datter lå i (mørkeblå bredriflet fløjl og rødt foer) dengang der ikke var seler i bilerne, og denne her er da også rigtig sød.

7 kommentarer:

  1. hejsa, jeg er interesseret i at høre om de hvid og brunblomstrede kopper I har til salg er med underkop og desserttallerken? Mvh Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Rikke
    De brune kopper er med underkop, jeg lægger lige et billede ind ved siden af kopperne så du kan se hvordan de ser ud.

    SvarSlet
  3. Hej igen
    Det ser fint ud, hvor meget mon det vil være for porto for dem alle?
    Tak, kh Rikke

    SvarSlet
  4. Hej Det med porto har jeg ingen erfaring med, men hvor i landet kommer du fra, vi kører ofte til Amager, og inden længe til Vorbasse og Grindsted i Jylland og så kender jeg en som indimellem kommer til Randers, ville det være muligt at hente nogen af de steder, ellers undersøger jeg lige porto udgiften.
    God første Maj

    SvarSlet
  5. tak i lige måde! jeg bor i nordjylland v hobro. jeg kunne evt hente i randers! Ved du hvornår det evt kunne blive? kh Rikke

    SvarSlet
  6. Hej igen Rikke det ser ud til at hende jeg kender der kører til Randers kører derover omkring 17 -18 Maj

    SvarSlet
  7. ok, det lyder godt. Kunne du måske skrive til mig på rikkeq@gmail.com, når tiden nærmer sig og om afhentningssted. kh Rikke

    SvarSlet