mandag den 15. august 2016

Et af livets positive dilemmaer.

Et langt liv har lært mig at jeg med års mellemrum skal stoppe op og stille spørgsmål ved hvad jeg laver, hvorfor jeg gør det og om jeg skulle ændre lidt på det.
Der er jeg så nået til igen og kan mærke at jeg bliver nødt til at gå lidt i tænkeboks. 
Jeg har elsket loppelivet, jeg har mødt de mest fantastiske mennesker og jeg har lært en masse om restaurering af møbler. 
Men jeg kan godt mærke at malerierne og det at fordybe sig i et billede trækker voldsom meget i mig, mere end det før har gjort Måske er det fordi jeg nu har prøvet at være i den proces hvor tingene bare flyder, jeg ved det ikke men jeg har helt sikkert brug for at bruge mere tid i mit lille maleunivers.
Mit dilemma er nu, at jeg ikke synes jeg kan få tid til at gøre begge ting 100%,  
Derfor må jeg nok lige i tænkeboksen et par dage:O) 


Nå ja og så er der jo også lige min have som jeg har fået fornyet interesse for efter at jeg har indtaget haverummet på en ny måde:O)

2 kommentarer:

  1. Åh, ja, det er vigtigt, det med tænkepauserne! Og tak for påmindelsen; det burde vi alle gøre med jævne mellemrum...

    SvarSlet
    Svar
    1. Som regel er det sådan at der åbner sig nye døre når man lukker de gamle:O) så jeg glæder mig til at se hvad der gemmer sig bag de nye døre.

      Slet