torsdag den 2. juni 2016

Beton støbning

Så kom jeg også med på beton bølgen:)
Finn og jeg har i tidens løb støbt en del små beton borde og det synes jeg er en ret nem og billig måde at få noget holdbart, til alle havens små rum. Men nu blev jeg alligevel så nysgerrig på hvordan de efterhånden så velkendte rabarber fuglebade bliver lavet at jeg lige skulle prøve :O)
Jeg har tidligere støbt en del ting i gibs og processen er jo ikke så meget anderledes når man arbejder med beton, der skal nok bare lidt mere tålmodighed til og det er jo ikke altid jeg besidder den så derfor fik jeg også taget den første for tidlig, men det gav jo så lidt god erfaring:O)




De her lidt enkle ting som at støbe på et blad eller et fad, det kunne jeg godt få lyst til at lave mere af, men de lidt finere ting som dem Karin Eriksen havde med på udstillingen i min udendørs kassereol ved vore Åben hus her i foråret, dem tror jeg ikke jeg har tålmodighed til at kaste mig ud i:)

Her kommer et par billeder af Karins smukke ting:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar