mandag den 18. april 2016

Maleri - Akryl på lærred 120 x 80

Vores lille maleriudstilling begynder at tage form og endnu et maleri er kommet på væggen.
Jeg har fået ryddet og gjort klar, næsten alle billeder er oppe at hænge så nu er der lidt tid til at kræse om de sidste detaljer.
Jeg kan godt mærke at det med at male over en længere periode og at have så meget  focus på malerierne det rykker noget i mig og jeg er ret sikker på at jeg kommer til at bruge rigtig meget tid foran lærredet når vi kommer på den anden side af udstillingen her sidst på måneden.
Inden længe kommer der også lige et par billeder af min søster, ja altså af hendes billeder:) her på skærmen for hun er i fuld gang med at lægge sidste hånd på et par billeder vi skal have med på udstillingen. Vi deler passionen for maleriet og det er jo en gave at have en søster at sparre med:)




Ses vi til?  
ÅBEN GALLERI - ÅBEN HAVELÅGE - LOPPEMARKED - MØBELUDSTILLING
30 April og 1 Maj, her på Finderupvej 16, 4270 Høng:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar