lørdag den 15. februar 2014

Influenzaen fik magten

Efter en uge hvor jeg fuldstændig måtte overgive mig til noget der var stærkere end mig selv, forsøger jeg nu at samle lidt energi igen. Det er mange år siden vi her i huset har været så ramt af influenza, men uanset hvor uoverskuelig det hele kan se ud når feberen raser og hver en knogle i kroppen gør ondt, så ved man jo at det trods alt får en ende og den tror jeg vi er ved at nå:O)

For at komme lidt tilbage til hverdagen igen kommer her lige billeder af et gammelt bord jeg købte sidst jeg var i Randers. 

Lidt for sjov prøvede vi at slibe lidt i overfladen på bordpladen for at se hvordan træet så ud og det var en ret god ide, for under lakken gemte dette fine træ sig og selv om arbejdet var stort var det det hele værd.



Pladen  er nu oliebehandlet og resten malet mat sort, og jeg er super glad for resultatet.


6 kommentarer:

  1. Det er VIRKELIG lækkert -havde jeg på nogen mulig måde kunnet købe det og få det fragtet til Jylland, så havde jeg plaget dig om det bord ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at der ikke var nogen broafgift for vi har jo ikke længere til Jylland end vi har til København, det koster bare lige 500 mere hver gang.
      Eva

      Slet
  2. Wauhhh, det var da noget af en forandring. Tænk sig, at der under den lettere trivielle lak gemte sig så smukt træ. Endnu en gang må jeg sige, at du virkelig forstår at gøre opmærksom på, at man aldrig skal dømme et møbel efter dets umiddelbare fremtoning :-).

    Håber du hurtigt kommer til kræfter igen oven på den udmattende influenza.
    /Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja denne gang var der virkelig gevinst under lakken.
      Eva

      Slet
  3. Hvor ER det bare blevet SUPER flot!!! Godt influenzaen er på retur....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var godt jeg slæbte det skab med hjem helt fra Randers:O) Hvis og når jeg får min gode energi tilbage (den influenza har da godt nok haft godt fat i mig) så vender jeg lige tilbage til dig, jeg har jo et tæppe liggende der måske står Helle på:O)
      Eva

      Slet