torsdag den 6. juni 2013

Teak skrivebord og gammel mini divan.

En af de fine ting der var imellem sidste loppeindkøb var dette lille skrivebord, jeg kan godt lide at det kan stå frit i rummet og at pladen buer en smule og se lige den fine måde benene er sat fast på. Det har enkelte små afslag i fineren men ikke noget der umiddelbart ses. Nøglen mangler men mon ikke der dukker en op på et tidspunkt der kan bruges.





Denne gamle sag var også mellem herlighederne og det tog mig ikke mange minutter at beslutte at skørtet måtte falde, så frem med saksen så de fine ben kunne komme frem i lyset:O)


Divanen er ikke så lang, ca 3/4 af en alm længde.



Måske med et par store puder, jeg ser lige hvad jeg når inden Åben hus d. 15 og 16, men tiden er knap så  måske når jeg det og måske når jeg det ikke:O)


2 kommentarer:

  1. Det er vel nok en smuk sag den divan, men bordet er da ren pigekammerhygge.
    Håber jeg når jeres åbent hus, det ville være meget skønt at se jeres mange dejlige ting i virkeligheden.

    KH bedstemorkaren

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne da være rigtig hyggelig hvis du kom en tur, nu har vi besluttet at stille det store telt op, så der kan blive plads til det hele, så jeg håber der dukker nogen op, sidste år havde vi en rigtig hyggelig dag hvor jeg fik snakket med mange af dem jeg kun kender som et blognavn, så husk lige at fortæl mig hvem du er:O)
      Eva

      Slet