lørdag den 30. marts 2013

Øvelse øvelse øvelse... Malerier og Facebook


 De næste dage er sat af til fordybelse i farvernes verden, jeg skal eksperimentere og lege og forsøge ikke at have et færdigt resultat i hovedet inden jeg overhovedet kommer igang.
Da jeg i sidste uge var på Fyn og blive fyldt op med gode indput, blev jeg jo ret hurtig klar over at jeg er alt for pæn og struktureret og det er ikke lige det nemmeste at slippe den kontrol, men det skal prøves.. 
Og så til noget helt andet!!!!!!!!!!!!!!!!
Fantast-fabrikken kan nu også følges på Facebook, jeg må indrømme at jeg synes det er vildt indviklet at sætte sig ind når man som jeg. aldrig har været inde på en Facebook side, ja det lyder jo som om man kommer fra  en anden verden, men det føles virkelig også sådan.  
Nå men alt kan jo læres,  jeg har bare lige brug for lidt hjælp for hvor finder jeg og hvordan får jeg et lille Facebook mærke ud i siden af bloggen???
Hvis du kan hjælpe mig siger jeg tak tak tak.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar