lørdag den 11. august 2012

Dagens to skæve fund

Måske ikke til kaffefiltre men så måske til noget helt andet, børnenes sutter, postkort, nøglen til sommerhuset, dagens kærlige hilsen til manden eller hvad man nu kan finde på :O)

Skærmen var egentlig et køb jeg gjorde fordi nostalgien rullede ind over mig da jeg så de klunker der er nederst på den, sådan nogen havde jeg i røde i bagruden af min første bil, en gammel sort folkevogns bobbel, uuuuha det var tider, eller hvordan var det lige der var?????  vist noget med at varmen strejkede så jeg sad med en klud med salt i og tørrede ruden af hele tiden så frosten ikke lukkede udsynet den sidste vinter jeg havde den.
 Men alligevel dejligt når nostalgien ruller forbi et kort øjeblik. 


Nu nærmer ferien sig, og det gode vejr er på vej siger de, 
så på mandag vil jeg sætte mig ned og kigge ud i luften i 3 uger..........
måske vil jeg lige tjekke nogen genbrug og loppesteder rundt omkring i landet så hvis du kender et helt fantastisk sted så vil jeg styre feriebussen lige forbi.
Navn eller adr. på gode loppesteder modtages med tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar