fredag den 13. april 2012

PH LAMPE

Vi har lavet en byttehandel, vi skal sætte et chatol istand  og har så fået lidt forskellige godter med hjem istedet, og bl.andet denne fine lampe, den er lyslilla og i rigtig fin stand så den får nok lov at ryge direkte ind på LAMPE siden. 
LAMPE siden er et af de hængepartier jeg har, den er under opbygning og har været det længe men nu håber jeg at weekenden kan give lidt tid til at få den opdateret:O)



Denne her kunne godt ligne det skæve tårn i ... men det er vist fotografen det er galt med, den skal have lidt farve og så tror jeg den bliver rigtig fin, lige nu er den metalguld.


Endnu en lampe hvor jeg drømmer om at lave om på lampeskærmen, jeg gad nok vide hvornår jeg når alle de projekter jeg har på lager i mit hoved:O)


Og klassikeren, den lille Heiberg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar